ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025

Ένα αστεράκι: (Πολύ) κακές κριτικές για διάσημα μουσεία


«
Στην γκαρνταρόμπα έχουν υφάκι»: Όταν οι επισκέπτες παραπονιούνται για τα πλήθη, τις ουρές στις τουαλέτες, την κακή τέχνη και το αδιάφορο φαγητό στα μεγαλύτερα μουσεία του κόσμου.

Αν η τέχνη μιμείται τη ζωή, τότε τα αριστουργήματα στα πιο διάσημα μουσεία του κόσμου θα έπρεπε να απεικονίζουν μεγάλες ουρές αναμονής, αίθουσες φίσκα από κόσμο, βρόμικες τουαλέτες, αγενείς υπαλλήλους και δυστυχισμένους επισκέπτες.

Εμβληματικά πολιτιστικά ιδρύματα, από το Κάιρο μέχρι το Παρίσι και τη Νέα Υόρκη, έχουν κερδίσει μια μόνιμη θέση στις λίστες με τα τουριστικά αξιοθέατα.  Όμως δημοτικότητα δεν σημαίνει πάντα και άψογες επιδόσεις. Σε sites με κριτικές όπως το Tripadvisor και το Yelp, οι τουρίστες παραπονιούνται για όλες τις πλευρές της εμπειρίας μιας επίσκεψης σε μουσείο, από τις «χαοτικές διαδικασίες για την έκδοση εισιτηρίων και τις ουρές» στο Λούβρο, μέχρι «τον καφέ που δεν πίνεται και τα τσιπς με ντιπ που δεν τρώγονται» στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης.

Τα υπερβολικά μεγάλα πλήθη είναι ένα από τα συχνότερα παράπονα. Πρόκειται για ένα από τα μειονεκτήματα της «επαναφοράς» στην επισκεψιμότητα των μουσείων μετά την πανδημία. Σύμφωνα με μια έρευνα της Ένωσης Αμερικανικών Μουσείων (2024), περίπου τα μισά από όσα συμμετείχαν στην έρευνα έχουν ανακτήσει πλήρως ή έχουν ξεπεράσει τα επίπεδα επισκεψιμότητας που είχαν πριν από την πανδημία. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Ένωση Κορυφαίων Αξιοθέατων κατέταξε το Βρετανικό Μουσείο ως τον πιο επισκέψιμο χώρο πέρυσι, με σχεδόν 6,5 εκατομμύρια επισκέπτες, μια αύξηση περίπου 240.000 επισκεπτών από το 2019. Περίπου 9 εκατομμύρια άνθρωποι περνούν ετησίως τις πόρτες του Λούβρου (εξαιρουμένου του 2020).

Η δημοτικότητα δεν σημαίνει πάντα και άψογες επιδόσεις. Σε sites με κριτικές όπως το Tripadvisor και το Yelp, οι τουρίστες παραπονιούνται για όλες τις πλευρές της εμπειρίας μιας επίσκεψης σε μουσείο, από τις «χαοτικές διαδικασίες για την έκδοση εισιτηρίων και τις ουρές» μέχρι «τον καφέ που δεν πίνεται και τα τσιπς με ντιπ που δεν τρώγονται».

Για να είμαστε δίκαιοι, η πλειοψηφία όσων αφήνουν κριτικές έχουν να πουν πολύ καλά λόγια. Όμως δεν μπορείς να τους κερδίσεις όλους. Ψάξαμε στο Tripadvisor και στο Yelp για μερικές από τις καλύτερες κριτικές με ένα αστεράκι και σας παραθέτουμε μερικά αποσπάσματα:

Λούβρο, Παρίσι

Έμοιαζε πιο πολύ με αεροδρόμιο παρά με ένα μέρος για να απολαύσεις την τέχνη.

Δεν βλέπεις τίποτα. Παλεύεις να πάρεις ανάσα και να βγεις έξω.

432dijanam, Απρίλιος 2025

Έμοιαζε πιο πολύ με αεροδρόμιο παρά με ένα μέρος για να απολαύσεις την τέχνη.

Gizzardsface, Φεβρουάριος 2025

Κακή οργάνωση, 1 τουαλέτα για 3,000 επισκέπτες. Βρόμικο, χωρίς οδηγίες. Επιφανειακοί έλεγχοι ασφαλείας. Ανύπαρκτο WiFi και υπάλληλοι που δεν μιλούσαν αγγλικά. Κακό μουσείο!

Daniela Di Salvo Pavone, Ιταλία, Φεβρουάριος 2025

Η γυάλινη πυραμίδα είναι απαίσια και δεν ταιριάζει με την αρχιτεκτονική. Ντροπή τους. Οι τουαλέτες είναι βρόμικες. Το σάντουιτς στο καφέ ήταν πολύ καλό. Ποτέ ξανά. Γίνεσαι έξαλλος που με τα εκατομμύρια που βγάζουν δεν μπορούν να κάνουν τις ουρές να κινηθούν πιο γρήγορα, όπως στην Ντίσνεϊλαντ.

Div L., Καλιφόρνια, Μάρτιος 2024

Η καλύτερη συμβουλή που έχω να δώσω για αυτό το μέρος είναι να ψάξετε τους αεραγωγούς στο πάτωμα. Είναι χάλκινοι. Βρείτε τους και σταθείτε από πάνω τους. Απολαύστε το.

Nathan K., Σικάγο, Αύγουστος 2023

 

Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης, Νέα Υόρκη

Φωτ.: Metropolitan Museum of Art

Δεν υπάρχει πουθενά μέρος να καθίσεις. Στην γκαρνταρόμπα έχουν υφάκι.

AntiRagby582, Λονδίνο, Οκτώβριος 2024

Για τη συνέχεια εδώ:

https://www.lifo.gr/culture/eikastika/ena-asteraki-poly-kakes-kritikes-gia-diasima-moyseia

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...