ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2023

Όταν η Αφροδίτη της Μήλου ταξίδεψε στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου

Η Ιαπωνία θα φιλοξενήσει στο Τόκυο τους Ολυμπιακούς Αγώνες και προετοιμάζει πυρετωδώς τη διοργάνωση του σημαντικότερου παγκοσμίως αθλητικού γεγονότος, στο οποίο η χώρα στήριζε πολλές ελπίδες.

Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, η Ιαπωνία ζούσε με την ίδια εσωστρέφεια που τη χαρακτήριζε πριν από τις μεταρρυθμίσεις της εποχής Μεϊτζί, χωρίς όμως την ακηλίδωτη τιμή και την αγέρωχη περηφάνια της εποχής των σαμουράι. Η διεθνής κοινότητα την είχε απομονώσει λόγω της συμμαχίας της με τις δυνάμεις του Άξονα, η δε συνθηκολόγηση και η αμερικάνικη κατοχή την είχαν ντροπιάσει.

Η διοργάνωση της 18ης Ολυμπιάδας έδινε στη χώρα την ευκαιρία να αποκαταστήσει τις σχέσεις της με την παγκόσμια κοινότητα και να επιδείξει σε όλον τον κόσμο το θαύμα της ανασυγκρότησής της και τη μεγαλειώδη επανεκκίνηση της προόδου της. Παράλληλα ήταν «μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να ανακτήσει ο ιαπωνικός λαός τη χαμένη υπερηφάνεια του και την αισιοδοξία του για ένα καλύτερο μέλλον», αναφέρει ο σύνδεσμος GreeceJapan.com

 «Σκοπός ήταν το «Tόκιο 1964» να αφήσει ένα ξεχωριστό αποτύπωμα στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων». Η Ιαπωνία το κατόρθωσε θριαμβευτικά!


Στο πλαίσιο της προετοιμασίας της, η Ιαπωνία ζήτησε από τη Γαλλία να της δανείσει την Αφροδίτη της Μήλου. Το άγαλμα θα αποτελούσε το μοναδικό έκθεμα μιας έκθεσης που θα πραγματοποιούταν στο πλαίσιο της Ολυμπιάδας και που, όπως ήταν αναμενόμενο, θα είχε πλήθος επισκεπτών. Όταν η ιαπωνική πρόταση γνωστοποιήθηκε στο κοινό, οι περισσότεροι Γάλλοι αντέδρασαν. Οι αρχαιολόγοι και οι συντηρητές αρχαιοτήτων προειδοποίησαν για κινδύνους της μεταφοράς και δεν είχαν άδικο. Όμως η Γαλλία, με υπουργό πολιτισμού τον συγγραφέα Αντρέ Μαλρό, δεν στάθηκε σ’ αυτά. Ζύγισε τα καλά και συμφέροντα της πρότασης των Ιαπώνων και συμφώνησε να δανείσει τον ανεκτίμητο θησαυρό.

Η ερώτηση γιατί οι Ιάπωνες διάλεξαν ένα ελληνικό γλυπτό έχει την απάντησή της στη σχέση τους με την αρχαία Ελλάδα, στον σεβασμό που τρέφουν γι’ αυτή και στα κοινά στοιχεία των δύο πανάρχαιων πολιτισμών.

Για τη συνέχεια εδώ:

https://ellas2.wordpress.com/2023/10/24/%cf%8c%cf%84%ce%b1%ce%bd-%ce%b7-%ce%b1%cf%86%cf%81%ce%bf%ce%b4%ce%af%cf%84%ce%b7-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%bc%ce%ae%ce%bb%ce%bf%cf%85-%cf%84%ce%b1%ce%be%ce%af%ce%b4%ce%b5%cf%88%ce%b5-%cf%83%cf%84%ce%b7/#more-190094

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...