ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2024

Στάθη Πάνου – Ταξίδι στην αχρονία του χρόνου

Η Gallery Art Prisma Παρουσιάζει την ατομική έκθεση του Στάθη Πάνου «Στη σωστή πλευρά της δυστοπίας» ως τις  6 Ιανουαρίου.

Η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, ΕΚΠΑ Ευαγγελία Διαμαντοπούλου σχολιάζει την δουλειά του Στάθη Πάνου στον κατάλογο της έκθεσης «Εικαστικές αφηγήσεις του άχρονου χρόνου στη ζωγραφική του Στάθη Πάνου συνιστούν έναν αδιάλειπτο διάλογο με την λευκή επιφάνεια, μία συνεχή διαδρομή αναζήτησης μορφών και αισθητικών ποιοτήτων.

ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ 70 x100

Η φόρμα, ο εικαστικός χώρος, η σύνθεση και, κυρίως, η δυναμική του χρώματος, είναι τα βασικά ζητήματα που καθορίζουν την καλλιτεχνική του δημιουργία, το «ποιείν».

Η κρυφή γεωμετρία των έργων του αποκαλύπτει δίπολα, όπως η καμπυλότητα και η ευθυγράμμιση, η στατικότητα και η κίνηση, ο δισδιάστατος ή τρισδιάστατος χώρος. Οι τολμηροί συνδυασμοί των ψυχρών και των θερμών χρωμάτων, ο χρυσός βυζαντινός κάμπος και οι επιφάνειες με όψη οξειδωμένου χρυσού, αλλά και η χρωματική αφαίρεση, στην σχέση της με την φωτοσκίαση και την ροϊκότητα, κατέχουν έναν λειτουργικό ρόλο στην διαμόρφωση των συνθέσεών του.

ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ

Στους πίνακές του η ανθρώπινη μορφή απεικονίζεται σε πρώτο πλάνο, στατική, σε δράση, σε περιδίνηση ή σε πτώση. Εγγράφεται σε διαφορετικό, κάθε φορά, χώρο. Αυτός είναι πότε το φυσικό ή μεταφυσικό και απόκοσμο τοπίο, πότε η αρχιτεκτονική ή η τεχνολογική κατασκευή, πότε  το χρωματικό βάθος. Οι αφηγηματικές σκηνές μας μεταφέρουν σε περιβάλλοντα ρεαλιστικά και οικεία και συγχρόνως ανοίκεια και μη ερμηνεύσιμα.

ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ 100 x 70

Παράλληλα, μαρτυρούν μία βαθιά γνώση της ιστορίας της τέχνης και την διαλεκτική σχέση του καλλιτέχνη με έργα-σταθμούς του παρελθόντος. Επαναφέρουν στην μνήμη μας τελετουργικές σκηνές τοιχογραφιών της Πομπηίας, αναγεννησιακές μυθολογικές απεικονίσεις, στα φαντάσματα του Γκόγια, στις μελαγχολικές γυναίκες των Προραφαηλιτών, στον επέκεινα κόσμο του Μπλέικ, στα πορτρέτα-τοπία του Ανρί Ρουσώ, στα σώματα-σάρκες του Μπέικον.

Για τη συνέχεια εδώ:

https://www.art22.gr/%cf%83%cf%84%ce%ac%ce%b8%ce%b7-%cf%80%ce%ac%ce%bd%ce%bf%cf%85-%cf%84%ce%b1%ce%be%ce%af%ce%b4%ce%b9-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b1%cf%87%cf%81%ce%bf%ce%bd%ce%af%ce%b1-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%87%cf%81/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...